Image
DOSTAWCA NOWOCZESNYCH

USŁUG INFORMATYCZNYCH

Jesteśmy partnerem

Image

Dzięki usłudze outsourcingu IT, zyskujesz dostęp do zaawansowanych technologii, oszczędzasz na tworzeniu nowych miejsc pracy i możesz w pełni skupić się na realizacji celów biznesowych. Inżynierowie ITPunkt świadczą w atrakcyjnych cenach usługi, które często wymagają powołania wieloosobowego działu IT w firmie.


Oferujemy cztery produkty outsourcingowe, oparte na własnych rozwiązaniach:

  1. Aurora ServiceDesk
  2. Aurora Infrastructure
  3. Aurora FaaS
  4. Aurora Cloud
aurora service desk

Co obejmuje usługa outsourcingowa IT?

To pakiet usług dedykowanych dla środowiska stacji roboczych, zawierający kompleksowe wsparcie zdalne i on-site. Aurora ServiceDesk występuje jako outsourcing usług informatycznych w 2 wersjach: Standard oraz Enterprise.

Zakres zadań administracyjnych:

  • bieżące wsparcie użytkowników w obsłudze systemów operacyjnych, pakietów biurowych i aplikacji finansowo-księgowych
  • konfiguracja drukarek i skanerów
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania księgowego (Symfonia, Płatnik, etc.)
  • konfiguracja dostępu do baz danych, tworzenie nowych użytkowników i migracja baz
  • instalacja i konfiguracja Płatnika
  • instalacja baz i certyfikatów
  • konfiguracja urządzeń peryferyjnych w programach działających w środowisku DOS (głównie w księgowości)
  • konfiguracja backupu poczty i plików
  • administracja stron www
  • diagnostyka uszkodzonych komputerów i drukarek
  • bieżąca konserwacja komputerów, monitorów i drukarek
  • konfiguracja Wi-Fi (WLAN)
  • konfiguracja JAVA pod wymogi bankowości elektronicznej
  • obsługa systemów pocztowych (zakładanie nowych użytkowników, konfiguracja programów pocztowych)
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania antywirusowego
  • konfiguracja zasobów sieciowych
  • utrzymanie bazy zasobów sprzętowych oraz licencji oprogramowania 
aurora infrastructure

Aurora Infrastructure

Pakiet obejmuje system monitoringu oraz wsparcie techniczne inżynierów ITPunkt. Może być dodatkiem do dostarczanego przez nas rozwiązania (serwery, macierze, przełączniki, platforma wirtualizacji, etc.) lub stanowić odrębną usługę dla Klientów, którzy chcą zwiększyć bezpieczeństwo swojego środowiska. Aurora Infrastructure występuje jako  usługa outsourcingu IT w 2 wersjach: Standard oraz Enterprise.

Usługa obejmuje:

  • monitoring online środowiska (bez dostępu do informacji poufnych) lub przez tunel VPN
  • wsparcie techniczne online inżynierów w zakresie: Microsoft Hyper-V, VMware vSphere, Networking & SAN Storage
  • obsługę awarii elementów krytycznych w trybie 24/7
  • naprawy gwarancyjne świadczone przez producenta
  • możliwość dokupienia godzin dla usług dodatkowych, np. na potrzeby opieki nad aplikacjami i serwerami
Image
Aurora FaaS (Firewall as a Service):

Aurora FaaS (Firewall as a Service):

Usługa obejmuje wdrożenie i utrzymanie w środowisku Klienta systemu Firewall/IPS/IDS wraz z serwisem WWW Proxy. W efekcie, znacząco wzrasta bezpieczeństwo i możliwość kontroli ruchu użytkowników w sieci Internet. Aurora FaaS może być dodatkiem do dostarczanego przez nas rozwiązania (serwery, macierze, przełączniki, platforma wirtualizacji, etc.) lub stanowić samodzielną usługę dla Klientów, którzy chcą zwiększyć bezpieczeństwo swojego środowiska.

Usługa jest realizowana na zasadzie abonamentu miesięcznego i występuje w 2 wersjach: Standard oraz Enterprise. W celu jej uruchomienia, należy dedykować zasoby pod maszynę wirtualną (Vmware, Hyper-V, etc) lub fizyczną z własnych zasobów sprzętowych.

Aurora Cloud:

  • Usługa Microsoft Azure Cloud Service Provider
  • Analiza kosztów dla rozwiązań On-Premise i Off-Premise
  • Projektowanie rozwiązań dla chmury publicznej i hybrydowej
  • Wysoka wydajność, wyskalowana do aktualnych potrzeb systemowych
  • Migracja danych, usług oraz maszyn wirtualnych
  • Szybka, elastyczna integracja infrastruktury lokalnej oraz systemów z usługami Cloud
  • Dostawa dedykowanych łącz transmisji danych do chmury
  • Najwyższy poziom bezpieczeństwa danych i aplikacji w chmurze
  • Konfiguracja dostępu do aplikacji z wykorzystaniem usług Proxy Cloud
  • Budowa hybrydowych  klastrów wysokiej dostępności usług
  • Disaster Recovery Center wraz z backupem danych w chmurze publicznej
  • Optymalizacja kosztów utrzymania infrastruktury
  • Kompleksowe zarządzanie dostarczanych usług chmurowych

Nasi klienci :

Nasi partnerzy :

Centrala ITPunkt

40-322 Katowice, ul. Wandy 18A

Oddział Wrocław

54-203 Wrocław,
ul. Legnicka 57W/13
tel. +48 32 797 0320 w. 5
fax +48 32 797 0319

Oddział Kraków

31-416 Kraków,
ul. Dobrego Pasterza 13/4
tel. +48 32 797 0320 w. 4
fax +48 32 797 0319

Oddział Warszawa

02-660 Warszawa,
ul. Irysowa 7
tel. +48 32 797 0320 w. 3
fax +48 32 797 0319

Oddział Poznań

61-693 Poznań,
ul. Piątkowska 173
tel. +48 790 290 623

© Copyright 2023 ITPUNKT sp z o.o. . All Rights Reserved.