1. Windows Server System
- podniesienie wersji
- wirtualizacja serwerów w oparciu o Hyper-V i/lub SCVMM
- AD (m.in. analiza GPO)
- serwery plików
- serwer wydruków
- serwer WWW
- planowanie środowiska sieciowego
- inne prace
2. System Center
- wdrożenie aplikacji rodziny System Center
- podniesienie wersji
- migracje
- pełna administracja lokalnym środowiskiem
3. SQL Server
- podniesienie wersji
- migracja baz danych
- optymalizacja
- klastry
- tworzenie profesjonalnych raportów
4. Exchange Server
- podniesienie wersji
- migracja baz danych
- optymalizacja
- klastry
- ochrona poufnych danych
5. Klienckie systemy operacyjne
- podniesienie wersji
- aktualizacja funkcji
- migracja danych użytkowników
- wsparcie przy tworzeniu obrazów
6. Wsparcie w innych zakresach
- rozwiązania Disaster Recovery
- rozdzielanie zasobów (podział firmy)
- zabezpieczenie systemów operacyjnych
- pomoc przy awariach
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem
Wsparcie Microsoft - zaufaj wieloletniemu doświadczeniu
Korzystanie z usług ITPunkt to dla firmy ułatwienie w codziennej pracy. Jako oficjalny DELL PartnerDirect Premier zapewniamy klientom zoptymalizowanie kosztów korzystania ze sprzętu informatycznego. Przekłada się to na realne zyski firmy. Współpraca przynosi również korzyści w postaci codziennego dostępu do wiedzy i sprawdzonych metod pracy profesjonalistów. Ich wsparcie pozwala firmie rozwijać się i funkcjonować według najwyższych standardów. To także pomoc w przypadku awarii czy problemów z oprogramowaniem, których nie sposób uniknąć, gdy na co dzień korzysta się z pracy z komputerem.
Masz pytania? Interesuje Cię wdrażanie systemu Microsoft? Skontaktuj się z nami.